[visual diary]


#cute nth



wakacje to stan umysłu, mam je cały rok
dobrze mi

9 komentarzy:

  1. kilka fajnych rzeczy bym wybrała, ale jeśli chodzi o dziedzinę "ciuchy" to wyczerpałam limit i jestem spłukana :((

    co do dorosłości - właśnie postanowiłam, że nie zestarzeję się już ani o jeden dzień ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie jest cudowne, jak zwykle z resztą. i jakoś lubię Twoje notki, są takie inne

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kraciasta koszula zlewa się z pasiasto-gwiazdkową pościelą. Niemniej jednak kocham Cię i Twoją stylówę:*
    /guess who

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wiem Gosia, ja Ciebie też :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecie;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja swojego rodzaju lubię to szkolne znerwicowanie.

    Dobre zdjęcie, przyćmiło nawet reklamę ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam całe życie wakacje ;D

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń