[visual diary]


#well


26 komentarzy:

  1. zdjęcie z suszarką? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, ja to bym Cię tam jakimś kocem przykryła:// ja nie wiem co Ty masz z tym obnażaniem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie piękności kocem przykrywać? skandal!

    OdpowiedzUsuń
  4. MUZYKA Z 'DRIVE'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. a i owszem Krystian!! nie będzie mnie tu żona w negliżu się pokazywać.
    /zdegustowana Margaret

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdegustowana Margaret aka Anonimowy: oj, Gonia, Gonia : *
    Kujda:  mniam, mniam
    Marie:dzięki + Musimy się w końcu spotkać - nie widziałam Cię od Openera :o

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi milo slyszec :) jak je zobaczylam to musiala kupic! :)

    twoj gorset jest sliczny!

    pozdrawiam
    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie.
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous! we love your style, very fabulous!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba:)Pierwszy raz spotkałam się z tak ciekawym tatuażem,naprawdę jesteś świetna !

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.facebook.com/pages/wild-hearts-cant-be-broken/137721486288630
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. taki tattoo... normalnie ukradłabym !
    czemu ja jeszcze nie mam takiego ??
    ja chyba muszę mieć coś podobnego !!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this picture, and the tattoo... is it u?
    XXX

    http://gerardsreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń