[visual diary]


#


cześć, to ja !

10 komentarzy:

  1. podobacie mi sie oboje. i ty i czacha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy spojrzałam na te zdjęcie zwróciłam uwagę na usta :) potem gdy zobaczyłam na komentarz i przeczytałam "...i czacha" to dopiero zobaczyłam i się przeraziłam hehe xd ♥ fajne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. kurka, ten utwór idealnie oddaje zdjęcie w moim odczuciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ masz piękny sweterek ! cudko :)


    i poprzednie zdjęcia mi się bardzo podobają, wyglądają na zrobione analogiem :D uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a większość poprzednich zdjęć to analogi więc nic dziwnego,że tak wyglądają :)

      Usuń
  5. Hey, that's more than awesome ! I absolutely love it.

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się :) Ty też tu masz bardzo zacne rzeczy... i ładny jednorożec jeleni!

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely sweater :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń