[visual diary]


#silos


tu się zakochałam

18 komentarzy:

  1. Chciałem napisać coś miłego, ale nie będę próbować, bo wszystko będzie brzmiało płytko.. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję Marcin ty zawsze taki milutki!
      :)

      Usuń
    2. Nie zawsze, tylko wtedy, kiedy widzę/słyszę/czuję coś miłego :D

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. mistrze, a te pierwsze jak wstawisz na tumblra to zrebloguję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba + wstawiłam :)

      Usuń
    2. i teraz problem, nie wiem o co chodzi ale nie umiem reblogować z Twojego tumblra :c

      Usuń
    3. haha, Amelio niestety nie jestem Ci chyba w stanie pomóc : *

      Usuń
  4. pierwsze super.
    mega miejscówka tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojaaa! strasznie dziękuję! bez Ciebie nigdy bym tego nie znalazła i w ogóle <3 Ciebie też podpisałam, a Co! niech się świat dowie kto takie ŁADNE rzeczy czyni!!

    (te zdjęcia u góry pozostawię bez komentarza, nie będę się powtarzać...... -_- )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę, bardzo Cieszę się że Ci radośc sprawiłam tym lineczkiem ! :)

      Usuń
  7. to dziwne, że wchodzę tu co dziennie, a dopiero dzisiaj komentuję tego posta... kawałek odsłuchuję kilkanaście razy dziennie (bo dzięki temu wracają szczególne dla mnie wspomnienia). i szczerze to wpadam w pewne zakłopotanie, gdyż zarówno zdjęcia, muzyka, jak i to "tu się zakochałam" niczym 'push the button' powoduje destrukcje w mym mózgu! trochę zazdrości, trochę refleksji, sporo rozbieganych myśli i zadumy nad tym co jest, a co być by mogło ;))


    na koniec myślę, jakże wspaniale byłoby z Wami wypić tam wino, posłuchać dobrej muzyki z zestawu głośnikowego typu walkman i zapełnić kliszę ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń