[visual diary]


#Karolina


c y f r o w e

9 komentarzy:

  1. dlaczego aj low yt zniknął? O.O :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ajlowyt.blogspot.com/ - istnieje nadal tylko nie jest zbyt często uaktualniany

      Usuń
  2. mogłabyś polecić jakieś blogi, jakie są Twoje ulubione? czy przeglądasz tylko i wyłącznie blogi o tematyce fotograficznej czy np. modowe również?
    masz jakiś ulubionych polskich blogerów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie ulubionym blogiem jest blog Kuby Dąbrowskiego zarówno ten stary jak i obecny - jego zdjęcia/wpisy można chłonąć godzinami. Całkiem niedawno odkryłam blog Niny Ahn - choć małe hieroglify z których nic a nic nie rozumiem nieco mnie przerażają to jednak dla samych fotek warto wejść.

      zwykłe życie - zarówno jako blog jak i wersję na papierze (polecam!),

      Bardzo lubię też zaglądać też na 9eyes i na fuck yeah brutalism

      Blog Uli  jest mega inspirujący (zazdroszczę jej tego że jest tak zdeterminowana !)

      Wolves & Bucks - chyba najsłodsza para na świecie : )

      Z polskich blogów modowych lubię blog Agaty, jest przesympatyczna, inteligentna i wyszukuje perełki architektoniczne na tumblerku :D

      blog Kamili, chyba najbardziej za konsekwentny styl no i często kojarzę tło z jej zdjęć, tak samo jak w przypadku bloga Marysi (która do tego jest jeszcze bardzo utalentowana - torebki cudo!)  Blog Gosi lubiłam zawsze, za jej stajlówkę i przesympatyczną twarz - ale od jakiegoś czasu jestem zakochana dodatkowo w zdjęciach.

      Od samego początku obserwowałam bloga Alice Point i nadal bardzo go lubię choć trudno go już teraz nazwać blogiem polskim.

      Zaglądam też na milion innych blogów (chociażby mojego chłopaka, albo blogi znajomych)  - wymieniłam tylko niektóre : ) Na ajlowyt - dodaję to co akurat wpadło oko




      Usuń
  3. I think I just fall in love with your blog

    bluereindeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. coś to zdjęcie w sobie ma

    OdpowiedzUsuń